ספלים בעיצוב אישי

פעמים רבות במהלך השנה אנו מגיעים למצב שבו עלינו לתת מתנה. לעיתים זה יהיה באירוע משפחתי כמו ברית, בר מצווה, חתונה, גיוס לצבא, וכמובן יום הולדת, ולעיתים זה יהיה עבור אנשים שעשו עבורנו שירות עבורו אנו מעוניינים להביע בפניהם את הערכתנו. הערכה זו מתבטאת כמובן במילים טובות ומעריכות אותם אומרים להם לאורך כל תקופת נתינת השירות, ובזמנים מיוחדים במהלך אותה תקופה כדוגמת חגים או ימי הולדת של נותני השירות, מבקשים להביע הערכה זו במתנה סמלית שתדגיש עוד יותר את ההערכה שאנו רוחשים כלפיהם. 

מתנות מקוריות  – מאפיינים 

מתנות שנותנים לנותני שירות, אמורות להביע מצד אחד את הערכתנו כלפיהם, ולכן חשוב שיהיה מדובר במתנה מכובדת ורצוי כמובן שתהיה שימושית ככל הניתן, אם כי גם חפץ נוי שיעמוד על מדף במקום בולט יכול להיות בחירה מעולה, אך מאידך להביא מתנה יקרה מאוד פחות יתאים כשמדובר במי שנותן לנו שירות כדוגמת מורה שלימד את ילדינו במהלך השנה. היבט נוסף לגבי מתנות יקרות מדי הוא ההיבט החוקי. גורם רשמי שנותן עבורנו שירות ויקבל מאיתנו מתנה יקרה מדי, לא בהכרח יוכל לקבלה מבחינה חוקית ואי הנעימות תהיה גדולה לשני הצדדים. אי לכך, ישנו סוג מסוים של מתנות אותו מתאים לתת לנותני שירות להם אנו מעוניינים להביע את הערכתם. מתנות מכבדות שיביעו הערכה מחד, ומתנות שאינן יקרות מדי מאידך על מנת שלא לחרוג מגבולות הטעם הטוב. 

מתנות מקוריות - ספלים בעיצוב אישי

אחת המתנות המקוריות שתמיד כיף לקבל היא ספלים בעיצוב אישי. ספלים אלה יכולים להיות נהדרים כחפצי נוי ויכולים אף להתאים לשתיית בירה או כל משקה אחר. ספלים בעיצוב אישי יכולים להגיע כספל עם כיתוב, כספל בהדפסה אישית או בכל צורת עיצוב אחרת. בספלים יש משהו מכבד שמביע הערכה ואהבה, וכאשר יוצרים ספל מעוצב, ספל עם כיתוב או ספל בהדפסה אישית, ערך המתנה עולה פי כמה וכמה. 

מחפשים מתנה למורה ליום הולדת? מחפשים מתנת גיוס לבן? לא מצליחים למצוא מתנה לקולגה מהעבודה? אנו באהבה קטנה נתאים עבורכם את המתנה היצירתית ליקר לכם בדיוק כפי שמגיע לו, מתנה עם נגיעה אישית, מתנה שתזכיר להם אתכם תמיד


You may also like

Example blog post
Example blog post
Example blog post