מדבקות שם

המוני אנשים משתמשים בבקבוקים לשימוש אישי. בין כשמדובר באנשים המשתמשים בבקבוקים לשימוש אישי במסגרת פעילות ספורטיבית, בין אם מדובר באנשים המשתמשים בבקבוקים בפעילות ספורטיבית ובין אם מדובר באנשים המעוניינים לשתות במהלך עבודתם – כל אלה ועוד רבים שותים מבקבוקים אישיים. לאורך השנים הבקבוקים האישיים היו בקבוקי פלסטיק אך עם השנים הבינו כי השימוש בפלסטיק יוצר זיהום סביבתי לא פשוט וחיפשו אלטרנטיבות למוצרי פלסטיק. אחד ממוצרי הפלסטיק השמישים ביותר ומתוך כך המזהמים ביותר הינו הבקבוק לשימוש אישי. אנשים רבים קונים וזורקים בקבוקים כאלה מדי יום, מה שיוצר זיהום סביבתי קשה. הפתרון שמצאו לכך הינו בקבוק אקולוגי. הבקבוק האקולוגי הינו בקבוק המיועד לשימוש רב פעמי ומתוך כך שאנשים רבים אימצו את הרעיון לשימוש בבקבוק אקולוגי, פחת השימוש בבקבוקי פלסטיק חד פעמיים ומזהמים. 

בקבוק אקולוגי – סוגי בקבוקים

ישנם המון סוגים של בקבוקים אקולוגיים העשויים ממגוון רכיבים. ישנם בקבוקים אקולוגיים העשויים ממתכת, ישנם בקבוקים אקולוגיים העשויים מפלדת אל חלד, וישנם בקבוקים אקולוגיים העשויים מפלסטיק קשיח ממוחזר. הייחודיות של בקבוקים אלו הינה ביכולת להשתמש בהם תקופה ארוכה שוב ושוב ללא בלאי של הבקבוקים וללא טעם לוואי שיחדור למשקה מדפנות הבקבוק כפי שקורה בבקבוקי פלסטיק חד פעמיים כאשר משתמשים בהם שוב ושוב. גם מבחינת גודלם של הבקבוקים האקולוגיים ישנם לא מעט גדלים. ישנו בקבוק אקולוגי אישי שהינו בקבוק עם קיבולת קטנה יחסית והוא מתאים למי שנמצא בסביבת ברז מים באופן מתמיד, ישנו בקבוק אקולוגי לבית הספר שהוא בקבוק בעל קיבולת גדולה יותר והוא מתאים לתלמידים הנמצאים לא מעט שעות מחוץ לבית או לסטודנטים הנמצאים בלימודים זמן רב, כאשר חלק ניכר מהזמן הם בשיעורים. בקבוקים אלה מאוחסנים בצורה מעולה בתא צדדי המיועד למשקאות בתיק הגב שלהם. . חלק מהבקבוקים האקולוגיים הינם בקבוקים עם אפשרויות בידוד המאפשרות להם לשמש כטרמוס השומר על חום או קור לאורך זמן. 

אצלנו באהבה קטנה תוכלו למצוא מגוון ענק של בקבוקים אקולוגיים. עובדי משרד ומחפשים בקבוק אקולוגי אישי? הורים לתלמידים בבית ספר ומחפשים עבורם בקבוק אקולוגי לבית הספר? אצלנו באהבה קטנה תמצאו בקבוקים אקולוגיים לכל מטרה. תצאו עם הבקבוק הכי יפה שיש ותעזרו לשמור על הסביבה.  


You may also like

Example blog post
Example blog post
Example blog post