מחברות בעיצוב אישי

מחברות היא אחת המילים שמעלה בנו הכי הרבה זכרונות ילדות. המחברות הינן חלק בלתי נפרד מחוויית הלימודים בבית הספר. לכל מקצוע ממקצועות הלימוד הייתה מחברת משלו בהן היינו כותבים את שיעורי הבית ולעיתים גם נקודות חשובות מתוך השיעור. המחברת המשיכה וליוותה אותנו גם כשהתבגרנו, הגענו לתיכון, למדנו לבגרויות מתוך מחברות סיכום ומשם היא המשיכה איתנו גם לאוניברסיטה, שם תפקידה היה בעיקר לסכם את השיעור ולשמש ככלי עיקרי בחזרות למבחני סוף הסמסטר. גם במשרדים מקומה של המחברת אינו נפקד. ישנן מחברות עם תוכניות עבודה, ישנן מחברות עם שרטוטים משמעותיים וישנן מחברות עם לוח אירועים. המחברת שנראית כמוצר פשוט, משמשת לא פעם בתור אחד המוצרים החשובים ביותר, בטח כשאמורים לכתוב דברים במהירות ותחת לחץ. מחברת יכולה גם להיות פריט אישי שתפקידה יהיה לכתוב רגשות, מחשבות, סודות ומה לא, בדיוק כפי שנאמר שהנייר סובל הכול. כשמדובר בציבור הדתי מקומה של המחברת הינו משמעותי מאוד. רבים מהאנשים הדתיים מעוניינים לרשום דברי תורה והמחברת בשבילם היא המקום האולטימטיבי בשבילם לרשום את דברי התורה שלהם. 

 

מחברת בעיצוב אישי - סוגי מחברות

ישנן כל מיני סוגי מחברות, ישנן מחברות עם לוגו המוטבע בכל אחד מהעמודים שלהן שהן מחברות המתאימות מאוד לאנשי עסקים או מנהלי משרדים. מחברות אלו הינן מחברות עם הדפס אישי המתאים למי שצריך אזכור של שמו או מקצועו. סוג נוסף של מחברות הוא מחברות ספירלה מעוצבות. ייחודן של מחברות הספירלה הוא ביכולת לתלוש דפים ללא פגיעה בשאר הדפי, את מחברות אלו ניתן לעצב בכל סוג עיצוב מבוקש. הן בעיצוב אישי, הן בעיצוב לפי תבנית קבועה. מבחינת גדלי המחברות, ישנן מחברות בכל מיני גדלים. ישנן מחברות בגודל קטן שהן מחברות שמתאימות לתלמידי בית ספר, ישנן מחברות גדולות יותר למשל בגדלי A4 שמתאימות יותר לסטודנטים.

מחפשים מחברות בעיצוב אישי? מחפשים מחברות ספירלה מעוצבות? זקוקים למחברות עם הדפס אישי? נואשים למצוא מחברות ויומנים מעוצבים או מחברות גדולות מעוצבות? אצלנו באהבה קטנה תוכלו למצוא את כל סוגי המחברות בעיצוב אישי, מחברות ספירלה מעוצבות, מחברות עם הדפס אישי, מחברות ויומנים מעוצבים או מחברות גדולות ומעוצבות - כל מה שתרצו - אצלנו בשבילכם


You may also like

Example blog post
Example blog post
Example blog post